Podjetništvo in porazi

Podjetništvo bi lahko opisali tudi kot vlak smrti, poln vzponov in padcev. Podjetniku, ki je obdan z dobro ekipo, vsekakor ni tako težko, saj člani ekipe takoj prevzamejo nove vloge in se domislijo inovativnih rešitev.

Kako iz katastrofe, ki nas je doletela iztržimo kar največ? Preberite si naslednje strategije:

1. Ocenite nastalo škodo

Da bi lahko bili po porazu inovativni, morate stopiti korak nazaj in pogledati širšo sliko. Po vsej verjetnosti je večji del problema skoncentriran na enem mestu, vendar vzroki za katastrofo ležijo povsod. Dober podjetnik brez obtoževanja poišče vse napake, ki so privedle do katastrofe.

2. Bodite pozorni na nepričakovane sposobnosti

V vsaki stvari lahko najdete nekaj dobrega. Tudi v porazu. Stresne situacije namreč poudarijo osnovne sposobnosti posameznikov, zato so krizne razmere odlična priložnost, da svoje zaposlene vidite v drugi luči oz. prepoznate njihove skrite sposobnosti.

3. Hitro se je treba pobrati

Podjetništvo je težak posel in nihče vas ne bo čakal, zato se morate hitro pobrati in začeti znova.

Kritično obdobje zahteva sodelovanje zaposlenih ali ekip, ki drugače ne bi sodelovale. Ko je enkrat kritičnega obdobja konec, morate še naprej spodbujati sodelovanje zaposlenih iz različnih kadrov, saj boste na tak način povečali inovativnost zaposlenih in bili del veliko bolj trdne ekipe kot pred katastrofo.

Vir: entrepreneur.com

Leave a Reply