zdrave-navade-v-sluzbi

Kako s hrano vzpostaviti zdrave navade v službi?

Zdrave navade v službi lahko vodje oddelkov ali timi v pisarni vzpostavijo z zdravo prehrano in telesno aktivnostjo. Tako bodo zdravi zaposleni imeli več energije za opravljanje delovnih nalog, kar vodi do večje produktivnosti in zadovoljstva na delovnem mestu. Ker zaposleni v delovnem okolju preživijo veliko časa, pa te navade vplivajo tudi na zdravje v prostem času.

Da bi lažje prebrodili rutino delovnega dne, je potrebno dan pričeti z zdravim zajtrkom, ki si ga zaposleni lahko pripravijo doma in pojedo na delu. Zajtrk je eden izmed najbolj pomembnih obrokov, saj telo in možgane napolni z energijo. V zajtrk naj bodo vključene polnozrnate žitarice, hrana z beljakovinami ter sadje v kosu ali razrezanih koščkih, ki ga dodamo v žitarice z jogurtom.

Zdrave navade v službi s polnovrednim kosilom

Večina zaposlenih se za kosilo v času malice odloča za jedi, ki jih je mogoče hitro pripraviti in pojesti. Hitra hrana ni priporočljiva, saj telesu ne daje dovolj hranil ter telo napolni z ne zdravimi maščobami in sladkorji, ki negativno vplivajo na prebavo in splošno počutje. Za kosilo je zatorej dovolj večja solata z določenimi dodatki, kot je na primer čičerika, fižol, različna semena in drugo. Po jedi pa je priporočljivo sadje.

Podjetje lahko v pisarno naroči dostavo sadja. Dostava sadja omogoča, da si podjetje na spletni strani ponudnika izbere paket oziroma košarico različnega lokalno pridelanega, sezonskega in tropskega sadja. Dostavljalci pripravijo košarico svežega sadja in jo pripeljejo v pisarno. To je eden izmed časovno in stroškovno najbolj učinkovitih načinov za zagotavljanje zdrave in okusne malice v pisarni.

Zdrave navade v službi s prigrizki brez dodanega sladkorja

Veliko podjetij ima v poslovnih prostorih nameščene prodajne avtomate, ki nudijo različne prigrizke. Največkrat gre za zelo slane prigrizke in prigrizke z zelo veliko sladkorja, kot so različne čokoladice, piškoti in drugo. Ta hrana je morda okusna, še posebej za tiste, ki so bolj sladkosnedi. Vendar pa vsebuje veliko dodanega sladkorja. Prav zato je za prigrizke med zajtrkom in kosilom ter med kosilom in koncem delovnega dne najbolje naročiti dostavo sadja. Sadni sadeži so zdravi in okusni.

Zdrava pisarna z omejevanjem energijskih napitkov

Energijske pijače in prekomerno uživanje kave za povečevanje budnosti po obilnem kosilu ali za dvig energije nudijo le kratkotrajno rešitev. Za bolj zdrave navade v službi lahko podjetje pri ponudniku storitve naroči dostavo svežih sadnih smoothijev v stekleničkah, ki zagotavljajo veliko mero vitaminov in mineralov.