Več možnosti s ciljnim oglaševanjem.
Z uporabo Facebook power editora dobite dostop do ciljnih možnosti, ko oglašujete objave. Sami se lahko odločite kje na strani se bo oglasi pojavil (na robu besedila). Poleg tega pa lahko definirate lastnosti kot so prihodek, etničnost, tip vozila, ki ga vaše ciljne stranke vozijo itd.
Facebook oglasi se lahko prikažejo kje drugje.
Oglaševalci imajo možen dostop do mreže občinstva. Na ta način lahko oglase prikazujejo na mobilnih aplikacijah. Omogoča jim ciljno oglaševanje.
Število aktivnih uporabnikov še vedno raste.
Danes ima Facebook več kot milijardo uporabnikov.
Pospešena dostava za Facebook oglase.
Mnoga podjetja uporabljajo standardno dostavo za Facebook oglase. Če imate ciljno stran, bi morali razmisliti o pospešenem dostavnem mestu. Čeprav to lahko povzroči, da se proračun hitreje zmanjša, lahko kljub temu postrežete toliko zahtev kot želite. Velikokrat je zmotno prepričanje, da pospešena dostava ne obstaja. Vklopite jo v naprednih možnostih.
Facebook, globalna atrakcija.
Sprva se je pojavil v ZDA, sedaj pa je delež uporabnikov v ZDA “zgolj” 17%.
Facebook se nenehno izboljšuje.
Algoritmi oglaševanja se nenehno izboljšujejo. Obstaja veliko različnih oglaševalskih strategij. Ko imate dovolj podatkov za obdelavo se izoblikuje obseg ciljnega občinstva, ki vam konstantno nudi vpogled, ali vam je trenutna strategija donosna ali ne.
Facebook ima več kot 600 ciljnih možnosti.
Facebook lahko išče ciljne stranke na osnovi geografskih položajev, glede na spol, razmerja, dohodek, stopnja izobrazbe, status lastnika, starši otrok določenih starosti, redni potovalci, ljudje, ki redno nakupujejo preko interneta in še mnogo več