servis-tiskalnika

Vzdrževanje in servis tiskalnika v podjetjih

Servis tiskalnika je potreben, kadar se printer pokvari ali pa tiskanje ni več tako učinkovito. Podjetje lahko pokliče zunanje izvajalce, ki bodo prišli napravo popraviti. Pri mesečnem najemu printerja pa je popravilo brezplačno in zato vključeno v fiksno ceno mesečnega najema.

Printer lahko v določenem trenutku ne opravlja svojih funkcij, zato ker se je pojavila programska ali mehanska napaka. Za podjetja je pomembno, da se napaka čim prej odpravi, zato da lahko v pisarnah nemoteno nadaljujejo z delom. Pri mesečnem najemu printerja se serviserji na terenu takoj odzovejo na klic in pridejo v podjetje še isti delovni dan, zato da bi lahko čimprej popravili napako na napravi.

Preventivno vzdrževanje printerja znotraj podjetja

Določene vrste vzdrževalnih del so dovolj preproste, da jih lahko opravijo tudi delavci znotraj podjetja. Na primer, za zamenjavo kartuše s tonerjem ali ponovno polnjenje papirja ni potrebno posebno znanje. Za vsa ostala manj zahtevna dela na printerju pa lahko zaposleni vprašajo serviserje, ki so zaposleni pri ponudniku za najem printerjev ali pa pregledajo priročnik naprave, v katerem so razloženi vsi postopki za vzdrževanje. Četudi servis tiskalnika ni potreben, ker printer deluje, je priporočljivo, da se napravo temeljito pregleda na vsake pol leta.

Servis tiskalnika opravijo usposobljeni tehniki

Večji del napak na printerju ne morejo popraviti zaposleni sami, temveč je potrebno poklicati usposobljene tehnike na terenu, ki poznajo delovanje naprave in jo tudi znajo učinkovito popraviti. V mesečni najem printerja pa so zajeti tudi stroški morebitnih rezervnih delov, ki jih morajo serviserji zamenjati, zato da bi naprava lahko delovala.

Nekatera enostavnejša popravila na printerju pa lahko zaposleni naredijo sami, ne da bi pri tem tvegali poškodbe na napravi. Tako lahko zaposleni ukrepajo, če pride do zagozdenja papirja. Pri zastoju papirja je običajno potrebno printer izklopiti ter v tem času z rokami povleči ves zagozden papir v podajalniku ali v napravi. Ko se printer zatem vklopi, pa je potrebno preveriti, ali funkcija tiskanja ponovno deluje.

Servis tiskalnika pri težavah s programsko opremo

Servisne storitve so potrebne tudi v primeru, če se pojavi težava s programsko opremo ali z omrežnimi nastavitvami. To hkrati pomeni, da ni nujno, da je težava v samem printerju, ampak je  potrebno diagnosticirati problem v računalniškem omrežju, ki je povezan z napravo.

Servis tiskalnika pri tem zajema ponovno konfiguriranje naprave ter posodobitve gonilnikov programske opreme in samega printerja. Najem printerja pri izbranem ponudniku zatorej ne vključuje le brezplačnih popravil mehanskih okvar, temveč tudi popravila programske opreme.