Podatki so povzeti z lestvice Forbes.com, kjer lahko najdete bolj razširjeno lestvico.
Poglejmo si, katere so najbolj vredne blagovne znamke na svetu. Tri najbogatejše znamke spadajo med informacijsko tehnološka podjetja, medtem, ko je od četrtega mesta naprej lestvica malenkostno bolj pestra, vendar še vedno prevladujejo informacijsko tehnološka podjetja. V nadaljevanju je za prva štiri mesta opisana blagovna znamka ter vrednost znamke. Od petega do desetega mesta so znamke le naštete.
- Apple – Vrednost znamke znaša 145,3 milijarde dolarjev. Za uspeh Appla je verjetno najbolj zaslužen Steve Jobs, ki je podjetje ustanovil. Jobsa so kasneje odpustili, a je prišel nazaj, ko je bilo podjetje že v propadanju. Jobs je podjetje rešil in ga pripeljal med najbolj znane blagovne znamke. Po smrti Jobsa Apple poskuša nadaljevati svojo uspešno tradicijo s pametnimi napravami in drugimi tehnološkimi igračami.
- Microsoft – Vrednost znamke znaša 69,3 milijarde dolarjev. Približni toliko denarja pa naj bi imel v zasebnem premoženju tudi ustanovitelj znamke Bill Gates. Za bogastvo znamke so najbolj zaslužni osebni računalniki, ki so se z operacijskim sistemom Windows razširili pred koncem drugega tisočletja. Microsoft je zamudil na trgu pametnih telefonov, a svojo napako že uspešno rešuje, z Windows telefoni.
- Google – Vrednost znamke je 65,6 milijarde dolarjev. Google je pričel s spletnim iskalnikom in razširil svojo ponudbo na ogromno število drugih tehnoloških področij. Google ogromno stvari ponuja brezplačno, denar pa služi s targetiranim oglaševanjem. Ravno zaradi tega ga mnogi obtožujejo vohunjenja in vdiranja v zasebnost.
- Coca-cola – Ta znamka je edina med prvimi štirimi, ki ni iz tehnološkega področja. Coca-Cola, ali pri nas tudi Kokakola, je ena izmed najbolj priljubljenih pijač na svetu. Nekoč je vsebovala celo izvlečke koke, a so to sestavino izključili zaradi spornosti mamil. Vsebuje pa kofein.
Katere so še ostale najbolj vredne blagovne znamke:
- IBM, vrednost znamke: 49,8 milijard dolarjev, tehnološko podjetje
- McDonald’s, vrednost znamke: 39.5 milijard dolarjev, prehransko podjetje
- Samsung, vrednost znamke: 37.9 milijard dolarjev, tehnološko podjetje
- Toyota, vrednost znamke: 37.8 milijard dolarjev, avtomobilsko podjetje
- General Electric, vrednost znamke: 37.5 milijard dolarjev, razno
- Facebook, vrednost znamke: 36.5 B milijard dolarjev, tehnološko podjetje