Kako urediti poslovni prostor, da bo zabaven in sproščen ter obenem profesionalen?

V povprečju polno zaposleni v službi preživijo eno tretjino svojega življenja, zato je pomembno, da je vzdušje v poslovnih prostorih kar se da prijetno. Poleg tega morajo poslovni prostori ustvarjati profesionalen in urejen prvi vtis vsem obiskovalcem in poslovnim partnerjem, ki vas obiščejo.

V nadaljevanju razkrivamo ideje, kako ustvariti poslovni prostor, ki bo zaposlenim nudil ustvarjalno in produktivno okolje, in ki bo obenem vizijo podjetja sporočal obiskovalcem. O zanimivih in edinstvenih rešitvah za lahkoten, a hkrati uglajen poslovni prostor smo se pogovarjali z načrtovalci notranje opreme iz mizarstva Markelj.

Poslovni prostor naj zajema tudi sprostitvene kotičke

Pisarna predstavlja ugled podjetja, vendar s pravo izbiro pisarniške opreme lahko obiskovalcem in zaposlenim sporočite lahkotnost, udobje in prijetno atmosfero v podjetju. Prijetno in sproščeno ozračje pa prinaša tudi boljše poslovne rezultate podjetij. Znanstveniki so namreč v svojih študijah ugotovili, če se zaposleni na delovnem mestu počutijo odlično, se izboljša njihova komunikacija med sodelavci, so bolj kreativni in se počutijo kot doma.

Razlogov za sprostitvene kotičke za zaposlene je res veliko, kot je tudi idej za njihovo načrtovanje in oblikovanje. »Idej za prostore namenjene zaposlenim je kar nekaj  – od oblazinjenih klopi, gugalnic sredi pisarne, zabavnih igric, kot je Strelastika, do skrbno izdelanih kotičkov za srkanje kavic ali skupnih malic in kosil,« iz rokava stresejo nekaj najpogostejših pisarniških elementov po meri, ki jih izdelajo za poslovne prostore v mizarstvu Markelj.

Prostor za oddih bodo koristili vaši zaposleni, zato jih je o njihovih željah in navadah smiselno povprašati.

Poslovni prostor naj odraža vizijo podjetja in naj bo navdih zaposlenim pri njihovih vsakodnevnih izzivih.

Pohištvena oprema v pisarni naj bo preprosta in enostavna

Primerno velika in prostorna miza, udoben stol ter kakšna polica ali regal za odlaganje dokumentov so nepogrešljivi elementi vsake pisarne. Urejene in elegantne police lahko izkoristite za izpostavitev okrasnih predmetov ali za hrambo dokumentacije, ki pa bodo s svojim skrbno izbranim pohištvenim designom delovale urejeno in profesionalno.

»Manj je več – je še vedno zlato pravilo pri oblikovanju pisarniške opreme. Vedno strmimo k temu, da poslovni prostor sporoča vizijo podjetja in zaposlenih, ki tam vsakodnevno ustvarjajo. Za kreativno oglaševalsko agencijo bomo izbrali telefonsko govorilnico, na policah izpostavili dosežke na oglaševalskih tekmovanjih, za barvo pa izbrali tople in barvite odtenke. Nasprotno temu pa bi bila odvetniška pisarna, kjer se predvideva bolj uglajeno pohištvo, z enostavnimi in minimalističnimi linijami v nevtralnih barvah in s skrbno izbranim pohištvenim detajlom,« pojasnijo razlike pri načrtovanju poslovnih prostorov v mizarstvu Markelj.

Več dovršenih idej za urejeno poslovno okolje lahko najdete na njihovi spletni strani, ali se oglasite pri njih in pokazali vam bodo več fotografij uspešno realiziranih poslovnih prostorov.