Podjetnik in njegova blagovna znamka

Vsak podjetnik živi in propade s svojo blagovno znamko. Redko kateri podjetnik pa investira dovolj denarja in časa v premišljeno marketinško strategijo za podporo svoji blagovni znamki. V nadaljevanju bomo pisali predvsem o tem, kako pomembno je ohranjati oz. povečevati vrednost blagovne znamke.

Blagovno znamko mora podjetnik dobro tržiti

Marsikateri podjetnik vse preveč zlahka jemlje upravljanje blagovne znamke. Lahko se zgodi, da podjetnik to ugotovi prepozno, in takrat je treba vložiti veliko več časa in denarja za popravilo nastale škode.

Blagovna znamka je ravno tako pomembna za vaš posel, kot so poslovni prostor, kot je delavnica, oprema, inventar, pohištvo itd. Imejte v mislih, da naštete stvari z leti izgubljajo svojo vrednost, blagovna znamka pa jo (v kolikor dobro upravljate z njo) ohranja v nedogled.

Primer nekaterih blagovnih znamk, katerih vrednost je zelo visoka – naj vam te vrednosti sluzijo kot visoko zastavljen cilj.

Blagovna znamka Coca-Cola (KO)

Vrednost blagovne znamke Coca-Cola je ocenjena na 70 milijard ameriških dolarjev (zgolj blagovna znamka in ne skrivnostna formula, tovarne, tovornjaki itd.).

Blagovna znamka McDonald’s (MCD)

Blagovno znamko McDonald’s ocenjujejo na 33 milijard dolarjev in blagovno znamko Disney (DIS) na 28 milijard dolarjev.

Verjetnost, da bo ravno vaša blagovna znamka dosegla tako vrtoglave vsote je precej majhna – vendar obstaja. Potrudite se, da ne boste zanemarjali blagovne znamke in da boste z njo dobro upravljali – na tak način bo njena vrednost kljub vsemu visoka in iz leta v leto višja.

Trženje blagovne znamke lahko za vaše podjetje predstavlja velik strošek, vendar je blagovna znamka vaše največje bogastvo.

Ali lahko zdajle, brez slabe vesti trdite, da je vaš strateški marketinški plan premišljen, strukturiran, kreativen in učinkovit?

Če je odgovor ne, je čas, da ostale stvari postavite na stranski tir, zavihate rokave ter naredite odličen marketinški plan za svojo blagovno znamko.

Vir: mladipodjetnik.si

Leave a Reply