Virtualne pisarne so postale popularne v začetku informacijske dobe

Koncept virtualne pisarne se je sicer pojavil že v industrijski dobi, ko so ljudje začeli opravljali določena dela iz udobja njihovega doma. Virtualna pisarna predstavlja najem sedeža podjetja oziroma poslovnega naslova. Obenem lahko virtualno pisarno uporabljate v fizični obliki za sestanke z ekipo ali s strankami, v kolikor se z najemodajalcem storitve dogovorite tudi za souporabo prostorov za sestanke – če se odločite za to, da sedež podjetja najamete, potem boste skoraj zagotovo lahko uporabljali tudi prostor za določena opravila in vam ne bo treba plačevati dodatno tudi najemnine tovrstnih prostorov. Predlagamo, da izberete takšnega ponudnika, ki vam bo to omogočil.

Glavna prednost virtualne pisarne je ta, da lahko gradite svoje podjetje od kjerkoli

Današnja tehnologija samo še spodbuja virtualne pisarne. Vsi dokumenti so lahko shranjeni v tako imenovanem ‘oblaku’ in dosegljivi od kjerkoli in kadarkoli. Kar 90% podjetji vsakodnevno uporablja oblak. Medtem ko je tehnologija poskrbela za boljšo učinkovitost določenih podjetji, je postala varnost še bolj pomembna.

Na kaj morate biti pozorni, ko uporabljate oblak:

1. Sporazum o storitvi:

Ko podpišete sporazum o storitvi se morate prepričati, da vas program redno opozarja o morebitnih kršitvah in problemih. V letu 2014 je bilo ukradenih kar 1 milijarda podatkov.

2. Dva faktorja za avtentikacijo:

Preverite ali ima vaš ponudnik storitve dva faktorja za vstop v program – nekaj kar veste, kot geslo ali uporabniško ime ter fizičen ključ, kot npr. USB ključ.

3. Oblak delite z zaposlenimi:

S pravilno analitiko lahko spremljate interakcije zaposlenih s programom.

4. Testiranje varnosti programa:

Nenehno testirajte varnost programa in bodite pozorni na razne hekerske veščine.

Z virtualno pisarno ne gre več samo za najem sedeža podjetja, vendar za svobodo dela.